BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Wednesday, May 2, 2012

salam alayk.

aku ingin mencintaiMU
setulusnya,
sebenar-benar aku cinta
dalam do'a
dalam ucapan
dalam setiap langkahku
aku ingin mendekatiMU selamanya

ni part lagu edcoustic.,aku ingin mencintaiMu.
ok.1st time dgar this kind of song. saya terus cakap kat a sis .' nak tujukan lagu ni kat bakal zauj la.macam sweet je.' then dia cakap 'lagu ni bukan untuk tu laa.'.

ok2.sekarang baru tersedar.how powerful this song.push me up towards HIM.sentap jugak laa.bila sanggup tujukan lagu ni kepada yang salah.how silly i'm.? dush3.
kembali menterjemah diri.kalau dulu2 laa.mse duk goyang kaki kat rumah.nak bina baitulmuslim yang betul2.hah!
sekarang.dengan pemergian arwah kak Fila muhadzir.alfatihah~.buat saya tersedar.knape nak fikir baitulmuslim.sedangkan.sempat atau tidak untuk itu.kenapa jarang-jarang nak fikir tentang Maha Pencipta.
yang kembali itu pasti.yang bina baitulmuslim itu bergantung pada umur.huishhh.
 'sesugguhnya yang bernafas itu akan merasai mati'.
susah sgat nak mntadabbur ayat tu.it's simple and easy going.astaghfirullah.

#muhasabah cinta kearah yang benar kerana cinta itu yang kekal abadi#
hadid luverx~

2 comments:

mujahidah1413h said...

muhasabah,, yupz, sahabat ku itu telah pergi,, )= ..dan aku ,, kamu & semua anytime sahaja, moga2 allah redha kita semua.

srikandi umar said...

insyaALLAH.~mencari redha~