BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Wednesday, January 16, 2013

'saket'

salam.
huh,.berhabuk2 da.fuuuuhhhh,,.*tiup dgn straw*

hadis qudsi "bersabarlah menghadapi kesakitan.sesungguhnya sakit itu adalah kafarah dosa"

seminggu saket.sungguh.
rase mcm suck sangat,dengan asgmnt.
dengan present lagy.
ya ALLAH.mmg rase nak tido the whole week.
tapi bile dpt sachet ubat dri pak cik doktor.
dush3.
nampak hadis diatas tertera dekat plastik ubat tu.
ALLAH.~!
kafarah dosa.??
astaghfirullah.
byak nye dosa ak.
mse ni DIA bagi clean up.my black dot.
huh.alhamdulillah.
sedar*mate kelip2*

bukak balek buku2 dlu.
dpt stu inbox dri kawan skolah.
skali lagi mcm kne baleng dengan batu yang giler berat laa.
huh.*sigh deeply*
 'ak xbrani nak tgur ko kat skola.sbb ko garang,'

heh.?muke ayu dan selembut downy ni pun.ad yg ckp grang.
*mahal senyum mungkin*
sgt.terase.mcm.kekejaman sy at the peak of mountain.
makkkkk.!!!!
nak g skola.dan ckp kat semua,
eh,,sy xgarang laa.sy cume kerek dan nampak je mcm garang.dan ganas itu.normal.

refleks diri.~
tgok cermin.belek muka.nampak hati.heh.?

mohon doa dari ibu ayah
jauh dimata.
saket rumah mungkin
makanya
penawar hanya kembali 
ke rumah.
moga.redhaNya milik kita.
ameeeen.~


1 comments:

aku-bukan-robot said...

kuat tu milik Allah kan mohon dari Dia (=

p/s: saya tak kata pun anda garang :p hew2