BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Thursday, October 4, 2012

mengetuk minda sndiri

assalamualaikum wbt.
ok.agak skema.tapi ini yang afdal.ikut skema ALLAH dan RASULNYA.

ape ntah tjuk entry.dok men ketuk2.saya tak tahu.dan saya agak keliru.
mse nak exam call mak.hm.sbb nak mngadu laa.ckap hafal arb ni susa la.ape la.
satu mak pesan.dan itu buat saya macam nak leleh.hee.bukan macam tapi da leleh pun.

'sbb kan angah suka sains.cuba la hafal arab tu macam hafal bio.kimia,fizik'

dushh~!.*umpama kena hempap dengan eiffel tower kat kepala.*mse tu saya lost.mungkin.

huhhh.*sigh*.yup.itu yg saya buat.
tapi hati dan jiwa saya meruntun.bila ad orang sebut 'doktor'..'jordan'..
sekadar impian yang diterbangkan oleh angin taufan.walaupun impian tu da berada.too close with me.

*reflect myself to the mirror of the world*and the result is.


I'M THE CHOOSEN ONE TO BE HERE.



3 comments:

aku-bukan-robot said...

tabah. weyh, tolonglah.
yeah! anda dipilih untuk disitu . bukan di sana atau di sini, percayalah. sooner or later.
pasti indah ada. chaiyok2 untuk hayat yang masih punya (= yakin2 . Allah kan ada. (=

srikandi umar said...

haha..be strong.stay strong and always strong
huhu..
segala yang ALLAH rancang is the best for His servant.

Zaskia Mocha said...

bersabar dalam setiap langkah. :) search the treasures okayy, we'll always here to support you~