BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Saturday, April 14, 2012

macam-macam ada.!!

salam alaik.
how's the life.?keep it better even it worse.haha.
semalam.spend masa dengan keluarga.tak best.sebab saya teramat sedih. =_=
saya ad sebab saya sendiri nak cakap tak best.
1.sebab pegi shopping je.dan makan-makan.
   saya xdapat beli ape2.sebab shirt yang saya nampak and tersuka.saiz.XL.tapi.macam kecil dan sexy.haha.so,
   niat dibatalkan.save duit.haha.
 2.layan kerenah adik.melayang RM 20..
   'angah.nak makan aiskrim.boleh.?'.'ok'.si dia laju je ke BR.huish minta vanilla+coklat.
   skali cashier tu cakap RM 19.10.rase macam.jantung tu da bergolek-golek..telinga masuk air ke.nak buat2 xkenal dengan adik pun ada.*bukan kejam cuma kedekut sikit* tapi sebab da cakap.OK.hulur jugak RM 20.berbaki.90 sen.terus along the day.mood terus down.*sambil menangis*acah je.tak rock la kalau nangis.

3.pergi kedai buku.tapi 1 buku pun xdapat.
  sungguh.bau yang paling saya suka.bau BOOKSTORE.walaupun macam xad bau.haha.hm.hampir 1 jam saya ke hulur ke hilir sampai ayah penat tunggu.aleh2 cuma beli envelope je.mau xmarah.haha.sebab buku HOW TO BE A GOOD MEDICAL STUDENT.ilek.takdok.ikutkan.nak duduk je kat situ sampai jumpa.tapi bila ayah tanya.auto pulok mulut cakap.DAH!!jadi.saya keluar laa.



3 inferens sudah memantapkan pemerhatian saya.hui.
nak pi noreh.sekarang ni musim ujan,.nak keje kedai kek.huish.nanty saya yang jadi macam kek pulak.nak jual kuih.saya ni bukan jenis bangun pagi.hee~*sambil tutup muka*.



p/s:nak spend day.with family.saya kne prepare betul2.sama ada mental mahupun fizikal.
     

2 comments:

Anonymous said...

hahahah,, (dah gelak guling2 dah baca ni)
masuk kedai buku betul bau paling best, walau kadang2 keluar takde ap pun,, hahhaah,,,

p/s: selamat sedia fizikal dan mental lah sis.. baguish adik tuh mesti yusri kan?? kah3... cakap dia len kali mintak ko lagi ,, kui2

srikandi umar said...

aha,sentiasa sedia untuk mental dan fizikal.haha.ye laa..sape lagi laa yg sudi menghabiskan duit saya.hahaha.
gelak laa guling-guling..sampai jatuh.
opps.maaf.jatuh segala bantal.=)