BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Saturday, July 9, 2011

hati ku terluka..

salam.
hati ku terluka..?bleeding..huish..wordless..if hantar pegi spital...doc pon xtwu nak cure..
hati la punca segala-galanya..bila hati berkecamuk means otak + mind pon terbang melayang bak layang-layang..
tadi surf tenet..loading---..akhirnya..facebook..pegi home..bls comment..buat la sume an..da siap..profile walking..hah..?betul ke ni..macam xpercaya je..sampai hati dia..gambar tu..kecewa nya aku..memang terasa nak nangis sesangat..frust tahap nuklear nak meletup..trus tutup profile orang tu..

apa dia da buat kat aku..selama ni aku sayang dia..tapi aku tak sangka dia lebih sayang orang lain..dia da FREE HAIR n dengan marka dia..ape ni..bukan dia je..tapi ramai lagi..berkarat lak tu..aku rasa aku bukan seorang sahabat yang baik..yang mampu untuk berkawan dengan dia..yang boleh tegur dia time dia buat salah..

maafkan aku sahabat..
aku tak mampu untuk tegur ko..walaupun aku sayang ko..

p/s :marka a.k.a 'boyfriend'

0 comments: