BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Tuesday, March 20, 2012

spechless.!

salam. alayk.
subhanallah.rindu same blog.nak luah cakap-cakap ni.haha.hm.semoga sentiasa berada dalam keadaan baik.
insyaALLAH..
esok 21 mac.mak.takut sungguh.terasa jantung nak melompat keluar.tapi xboleh.sebab nanti tak dapat amek result.pergi jalan mane-mane.orang tanye.SPM ea.?brape target.?trial brape.?sungguh.xmampu untuk diungkapkan.senyum yang merupakan sedekah la yang boleh bagi.

tapi tadi.pergi kedai buku.cashier tu tanye.form bape.?.'huh,tggu SPM'.terbeliak biji mate dia.sebb dia ingat saya masih kanak-kanak ribena kot.kejam.padahal.we're in the same boat.waiting for the result la..
bila tengok fon je.dapat la mesej yang beraneka warna.suruh doa.kaifiat nak pergi ambik result.ohlala.
saya terasa seperti kosong.ya.zero.macam ni.0.

papepun.saya masih berpegang kepada 'ALLAH tak tengok hasilnya tetapi ALLAH tengok usaha hambaNya'.by the way.saya ucapkan sangat bersyukur kepada Yang Maha Kuasa sehingga ke alam semesta sebab kalian2 sudi mendoakan kejayaan saya sedangkan saya hanyalah sekadar hamba yang hina yang agak malas berusaha .macam mana pun.insyaALLAH.saya turut mendoakan kalian.

p/s:cuak sangat.baru sembuh demam.dan dijangkiti virus skema malam ni.=).

1 comments:

Anonymous said...

wahai siti maisarah binti ahmad tarmizi !! kuat2,, yupz ,, usaha sudah,, doa mohon agar hati itu ikhlas dan redha. then moga terus kuat!! apa2 pon DIA tahu apa yang terbaik.. tawakal pada DIA.. sungguh jika bertawakal pada DIA ,, kita bakal dapat rezeki yang tak disangka2. !! insyaALLAH.. apa2 pon insyaALLAH esok bakal baik2 saja (= percayalah ,, jika hati tu tak tenang bacakan yassin ,fatihah or apa2 dari LOVE LETTER dariNYA. insyaALLAH. hati tuh akan terasa tenang (= apa2 pon bittaufiq wannajah ya !! dan nak ucap mabruk dulu!! tahniah kerana anda bakal ambil keputusan yang terbaik buat anda !! insyaALLAH terbaik buat masa kini dan akan datang & untuk diri,, addin ,, ummah & the rest.. takbir!! ALLAHUAKBAR!!

P/S: LIFE perlu diteruskan ,, result bukan pengakhiran kehidupan.. ia adalah sesuatu permulaan bagi hidup yang baru lebih bermakna insyaALLAH. akhir hidup di dunia bila MATI (= dan bila akhir dunia maka mula untuk hidup di alam yang kekal abadi (= apa2 pon moga ALLAH redha,,,if ada silap dalam comment ni asiff jiddan2 dan moga ditegur.. may ALLAH bless (=

p/s2 : upssss terpanjang pulak..